Garancijska popravila
V garancijskem roku servisiramo foto opremo znamk Nikon, Pentax, Tamron, Tokina in Metz.
Za uveljavljanje garancije je potrebno priložiti račun in garancijski list (lahko tudi kopije). V kolikor je na garancijskem listu žig prodajalca in vpisan datum nakupa, je dovolj samo garancijski list.
Če je vzrok nedelovanja nepravilno rokovanje s strani uporabnika, je potrebno stroške popravila plačati (npr.: razne oksidacije, udarci…)
Način sprejema
Osebno v trgovini ali po pošti na naš naslov.
Za uspešnejše in učinkovitejše opravljanje popravil Vas prosimo za čim bolj točen opis napake, pri uveljavljanju garancijskih popravil prosimo tudi, da imate s seboj ustrezna dokazila.
Izvengarancijska popravila
V našem servisu poleg zgoraj navedenih znamk opravimo tudi popravila foto opreme znamk Canon in Sony, ki niso več v garanciji oz. je že na prvi pogled vidno, da garancija na pooblaščenem servisu ne bo upoštevana.
V tem primeru pred izvedbo popravila opravimo natančen pregled ter ocenimo stroške popravila. Ta postopek imenujemo ocena in je v primeru, da se ne odločite za popravilo, plačljiv, in sicer:
- 9,5 € za vse kar ni spodaj definirano (diaprojektor, bliskavica ...)
- 9,5 € za digitalne kompaktne fotoaparate in KIT objektive
- 14 € za DSLR fotoaparate in vse ostale objektive
- 7 € za pregled in prilagoditev menijev
O predvidenih stroških popravila vas obvestimo preko SMS sporočila ali z elektronsko pošto in počakamo na vašo potrditev oz. zavrnitev popravila.
Komunikacja
Osnovna komunikacija poteka preko SMS obvestil in elektronske pošte. Na voljo je tudi vpogled v status popravila preko spletne strani (vtipkati je potrebno številko delovnega naloga in številko PIN ali pa samo serijsko številko foto opreme).
Telefon (med 9. in 15. uro): 01 2800 800